Biografija

Pulmolog Novi Sad Dr Dragan Nalcic

Dr Dragan Nalčić Pulmolog

Dobar dan i dobrodošli na oficijalnu stranicu dr Dragan Nalčić Pulmolog!
Preko 30 godina iskustva, stručnosti i posvećenosti svakom pacijentu. Pulmološki pregledi, Spirometrija, Alergološke probe, Inhalatorna terapija…

Pregled specijaliste pulmologa, u cilju dijagnostike plućnih bolesti utvrđuje se sa spirometrijom – procenom funkcije disajnog sistema, na osnovu izmerenog kapaciteta pluća, volumena izdahnutog vazduha i brzine protoka vazduha kroz disajne puteve.

Opremljeni smo najsavremenijom neinvazivnom dijagnostičkom aparaturom koja može da pokaže potpunu sliku i stanje respiratornog sistema. Pored adekvatne dijagnostike i terapije dostupni su vam i saveti kako da u svakodnevnom životu izbegnete ili što lakše savladate sve respiratorne tegobe.

Pouzdana i pravovremena dijagnostika je osnovni preduslov uspešnog lečenja a cilj nam je da se na jednom mestu ujedine stručnost, znanje i iskustvo pruženo od strane našeg kadra, i da se uz najsavremeniju opremu u svakom pojedinačnom slučaju dođe do konačne dijagnoze a pacijentu pritom pruži najbolja moguća medicinska usluga.

Specijalista za bolesti pluća i respiratornog sistema. Dijagnostika i terapija akutnih i hroničnih bolesti pluća. Dečiji pulmolog Novi Sad.

Ukoliko imate neku od sledećih tegoba može postojati potreba da obavite pulmološki pregled kod interniste pulmologa:

• kašalj (sa ili bez iskašljavanja sadržaja)
  • “sviranje” ili “šištanje” u grudima
  • otežano disanje, nedostatak vazduha
  • iskašljavanje krvi
  • bol, stezanje ili pritisak u grudima tokom disanja i kašlja
Preglede i konsultacije sa doktorom
od sada možete obaviti na tri lokacije:
? u Novom Sadu u Global Prevent, Futoška 57,
zakazivanje na 021 382 9346 i 069 382 9346